11/02/2018 06:43:00 μ.μ.
0

Ο Βουλευτής Αργολίδας και αν. Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε ως πρώτος υπογράφων στη Βουλή Ερώτηση, την οποία συνυπέγραψαν οι βουλευτές του κόμματος και μέλη του Τομέα Νίκη Κεραμέως, Μαρία Αντωνίου και Χρήστος Κέλλας με θέμα τις μεθοδεύσεις που παρατηρήθηκαν στην συγκρότηση αμειβόμενης επιτροπής στο πλαίσιο της δράσης “Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ».

Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

«Με την υπ’ αριθμ. Φ25α/174411/Δ4 απόφαση του Υπουργού Παιδείας συγκροτήθηκε Συντονιστική Επιτροπή  με αντικείμενο των συντονισμό των δράσεων της Πράξης  “Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ”, προϋπολογισμού 21,9 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΑΝΑΔ – ΕΔΒΜ.

Με βάση την προαναφερόμενη Υπουργική Απόφαση, η Συντονιστική Επιτροπή προβλέπεται να είναι αμειβόμενη. Η αμοιβή των μελών θα καθοριστεί με ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, και θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό της Πράξης “Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ”.


Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτώνται οι Υπουργοί Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομίας και Ανάπτυξης:

- Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα πρόσωπα που στελεχώνουν τη Συντονιστική Επιτροπή;
- Η Διαχειριστική Αρχή του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΑΝΑΔ-ΕΔΒΜ έχει αξιολογήσει τη συγκεκριμένη στελέχωση της Επιτροπής κατά την αρχική αξιολόγηση της αίτησης χρηματοδότησης ή κατά την τροποποίηση της Πράξης;
- Δεδομένου ότι η αμοιβή των μελών της Επιτροπής θα βαρύνει τον προϋπολογισμό συγχρηματοδοτούμενης Πράξης, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιλογή των μελών της Επιτροπής;».


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.