8/31/2018 07:36:00 μ.μ.
0

Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς την Υπουργό Εσωτερικών κ. Α. Χαρίτση και τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χ. Σπίρτζη με θέμα την ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης της μεγάλης επικινδυνότητας τμημάτων της Εθνικής Οδού Ισθμού-Επιδαύρου  μετά και την πρόσφατη νέα κατολίσθηση.

Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

«Με την παρούσα Ερώτηση, επανέρχομαι στο ζήτημα που έχω θίξει με σειρά προηγούμενων Ερωτήσεών μου, της μεγάλης επικινδυνότητας τμημάτων της Εθνικής Οδού Ισθμού-Επιδαύρου-Κρανιδίου. Υπογραμμίζω εκ νέου τη μεγάλη συχνότητα εξαιρετικά επικίνδυνων κατολισθήσεων, καθώς και την κακή κατάσταση του οδοστρώματος και των κιγκλιδωμάτων προστασίας σε διάφορα σημεία του οδικού τμήματος το οποίο εξυπηρετεί καθημερινά μεγάλο αριθμό οχημάτων που κατευθύνονται στην ευρύτερη περιοχή της Αργολίδας.

Επισημαίνεται χαρακτηριστικά ότι στις 28 Αυγούστου στις 20:20 σημειώθηκε νέα κατολίσθηση που έθεσε σε θανάσιμο κίνδυνο οδηγούς και επιβάτες διερχομένων οχημάτων. Μάλιστα, έγινα δέκτης καταγγελιών ότι οδηγοί και επιβάτες με κίνδυνο της ζωής τους πρόλαβαν την σύγκρουση με βράχια αλλά και οχήματα που ακολουθούσαν, ενώ οι ίδιοι μετακίνησαν τους βράχους προκειμένου να περάσουν και να αποκατασταθεί η κυκλοφορία.

Ο κίνδυνος συνεπώς ακόμη και θανατηφόρων δυστυχημάτων είναι υπαρκτός και επιτείνεται από το γεγονός ότι σε διάφορα σημεία οι κατολισθήσεις συμβαίνουν αμέσως μετά από στροφές, χωρίς οι οδηγοί να έχουν τη δυνατότητα να δουν εγκαίρως τα βράχια που πέφτουν στο οδόστρωμα, ενώ οι πέτρες και το χώμα παραμένουν στο οδόστρωμα συχνά επί μέρες.

Επισημαίνεται ακόμη ο μεγάλος κίνδυνος για τους επιβαίνοντες των διερχόμενων οχημάτων η αποκόλληση βράχων να συμβεί κατά τη διέλευση οχημάτων από τα σημεία όπου δεν έχει τοποθετηθεί ειδικό προστατευτικό πλέγμα στα διαβρωμένα πρανή.

Υπογραμμίζω για άλλη μια φορά με έμφαση την ανάγκη άμεσης ανάληψης των αναγκαίων έργων, ολοκληρωμένα και όχι αποσπασματικά, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των διερχόμενων οχημάτων και των επιβαινόντων σε αυτά, πριν θρηνήσουμε θύματα και τότε θα αναζητούνται ευθύνες και υπεύθυνοι.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το υπ' αριθμ. 3037/29-12-2011 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου η οδός  Ίσθμια- Επίδαυρος-  Κολιάκι – Τραχειά - Κρανίδι- Πόρτο Χέλι (Ανατολικός Άξονας Πελοποννήσου) έχει ενταχθεί στον Στρατηγικό Άξονα Πελοποννήσου.

Κατόπιν αυτών,

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ:

1. Με ποιες συγκεκριμένες ενέργειες και ποιο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά και ολοκληρωμένα ο κίνδυνος κατολισθήσεων στο οδικό τμήμα Ίσθμια- Επίδαυρος».
2. Πότε θα αποκατασταθεί το φθαρμένο οδόστρωμα του οδικού άξονα Ισθμού- Επιδαύρου.
3. Πότε θα τοποθετηθούν τα προστατευτικά κιγκλιδώματα στον οδικό άξονα Επίδαυρος- Κολιάκι - Τραχιά στις θέσεις που λείπουν και πότε θα αντικατασταθούν τα υφιστάμενα κατεστραμμένα.
4. Πότε θα υλοποιηθεί η οριζόντια σήμανση δεδομένου ότι υφιστάμενες διαγραμμίσεις είναι από ανύπαρκτες έως ξεθωριασμένες και πότε η κατακόρυφη σήμανση του οδικού άξονα Ισθμού- Επιδαύρου.


  

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.