7/19/2018 06:41:00 μ.μ.
0
Ποιοι είναι οι παράγοντες που σχετίζονται με την αύξηση των αναφορών από τους πολίτες;
   Σε ποιες περιπτώσεις επιστρέφονται χρήματα;
   Ποια είναι τα πρώτα αποτελέσματα και οι ποιες δυνατότητες του «Συνήγορου του Καταναλωτή», σε περιπτώσεις παραβίασης του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας;
   Οι Επιτροπές φιλικού διακανονισμού, είναι κοντά στα προβλήματα των καταναλωτών;
   Ποια είναι η σχέση με τις Εταιρίες τηλεπικοινωνιών;
   Πως αντιμετωπίζεται η επιθετική τακτική των Εισπρακτικών εταιριών;

   Δείτε τις ερωτήσεις του Γιάννη Γκιόλα και τις απαντήσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη, στο βίντεο που ακολουθεί.:

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.