Ποιοι είναι οι παράγοντες που σχετίζονται
με την αύξηση των αναφορών από τους πολίτες;
Σε ποιες περιπτώσεις επιστρέφονται χρήματα;
Ποια είναι τα πρώτα αποτελέσματα και οι ποιες δυνατότητες του «Συνήγορου
του Καταναλωτή», σε περιπτώσεις παραβίασης του Κώδικα Καταναλωτικής
Δεοντολογίας;
Οι
Επιτροπές φιλικού διακανονισμού, είναι κοντά στα προβλήματα των καταναλωτών;
Ποια είναι η σχέση με τις Εταιρίες τηλεπικοινωνιών;
Πως αντιμετωπίζεται η επιθετική τακτική των Εισπρακτικών εταιριών;
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.